14/5/11

Semi 2.

Hejhej! :)

Ειλικρινά, εμένα μου άρεσε η ελληνική απόδοση στο ESC. Ήταν ακριβώς έτσι οπως το φαντάστικα. Είτε το πιστεύετε είτε όχι, αλλά είχα πείστο σπίτι μου οτι αυτο το μπέρδευμα το πολιτιστικό μίγμα των break-dance και ζεϊμπέκικο θα ήταν πολύ φοβερό!
Μ 'αρέσει όταν γίνοντε όμορφες πολιτιστικες συγκρούσεις. Είναι πολύ ισχυρό και παραδοσιακό για την Ελλάδα.
Με λιγα λογια αξιζε η Ελλάδα να πέρασει στον τελικό. Πρώτα είχα λιγο σοκ, δεν πίστευα ότι το τραγούδι θα προχωρήσει, δεδομένου πόσο καταγγελιών για τον Stereo Mike έχει λάβει. Αλλά νομίζω ότι η μουσική, ο Λούκας, η χορογραφία και το μήνυμα του τραγουδιου έκανε να περάσουμε ! Καλή δουλειά!

Δυστυχώς, είμαι άρρωστη :(
και σήμερα βγήκαμε στο δάσος και προχωρίσαμε 1,5 εκατ. με την τάξη μου. Είχε συννεφιά αλλά είχε και πολύ ζέστη. Ήμασταν τυχεροί που δεν έβρεξε.

Αποψε θα τραγουδίσει η Σουηδια. Είναι λίγο ενοχλητικό το τραγούδι, αλλά είναι γλυκός ο τραγουδιστής!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου