21/5/11

facerape.

Έχετε ακούσει ότι κάποιος μπορεί να γίνει facerape στο Facebook;

Οχι;
Είναι κάτι που είναι πολύ συνηθισμένο εδώ στη Σουηδία.
Η λέξη, facrape, σημαίνει - βιασμός πρόσωπο. Και σε τελική ανάλυση, αυτό συμβαίνει.

Αν κάποιος αφήσει το faceboοk του, στο υπολογιστή κάποιον άλλον, ανοιχτό ή απλά το ξέχασε να βγεί, όταν ο φίλος σου έρχεται και κάθεται στον υπολογιστή...

Στη συνέχεια, ο φίλος του πάει στο facebook (αφού ειναι μέσα στο Facebook) και γράψει πράγματα στο log. Συνήθως γράφετε καποια δυσάρεστα πράγματα. Οι καλύτεροι facerape είναι εκείνα που δεν καταλαβαίνεις ότι είναι ένα facerape.

Γιατί ο φίλος σου το κάνει αυτό; Λοιπόν, είναι σαν να παίζει μαζι σου, σαν να θέλει να σε κάνει φάρσα, αλλά στο Facebook.

Και αυτο έγινα χθες. Ενας φίλος μου πριν τα ισπανικά μου δάνεισε το υπολογιστή του. Ήθελα να μπώ μεσα για να δώ αν είχα πάρει ενα γράμμα απο την φίλη μου. Και οταν μπίκα στο Facebook είταν μέσα ο φίλος μου αλλά δεν τον έκανα facerape. Εκεί που μπίκα, σβήνει η μπατερία του υπολογιστή και το δικό μου Facebook είταν ανοιχτό
Ρωτάω αν κάπιος μπορεί να δανεισει ενα φορτιστή αλλά κανεις δεν ήθελε γιατι πιστεύαν οτι είχε πολύ πλακα να μου κάνουν facerape.
Χθές οταν μπήκα το βράδυ, βλέπω οτι μου άλαξαν τη σχέση μου και τα γενέθλιά μου. Αυτο δεν μου άρεσε γιατι δεν το θεορώ σωστό. Άλλο πραγμα να μου γράψει μονο στο log.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου