31/5/11

adjö.

Hejsan! ;D

Πω πω, εχω καιρο να σας γράψω. Το σχολείο φταίει, εχω πολλά μαθήματα. Μέχρι την Τετάρτη έχω μια μεγάλη εργασία και μετα τελείωσα. Ποσο λαχταρω!

Το Σάββατο είχε η αδελφή μου γενέθλια και την ίδια ημέρα πήγε η μητέρα μου μαζι με τον αδελφό μου στη Γερμανία με τη γερμανική ομάδα του αδελφού μου. Εκεί θα μείνουνε μέχρι αυριο βράδι

Και χθες, μετα την δουλεια μου πήγαμε στο Μalmö (που είναι η τρίτη μεγαλίτερη πόλη της Σουηδίας) και αποχαιρετιστήκαμε τον έλληνα δάσκαλο που είχαμε. Στην συνηθισμένη περίπτωση η Ελλάδα στέλνει ενα δάσκαλο εδω στην Σουηδία για 5 χρόνια και μετα έρχετε ενας καινούριος. Αλλά μαζι με την οικονομική κρίση δεν θα στείλει κανένα δάσκαλο μετα το καλοκαίρι.
Πρώτα κάναμε
 ένα γύρο στο κανάλι και μετά πήγαμε και φάγαμε σε ένα ελληνικό εστιατόριο - Ακρόπολη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου