19/3/11

λάθος μου;

Hej
Αυτή την εβδομάδα ήταν μία από τις χειρότερες! Ένα απο τα θέμα μου είναι οτι δεν μπορώ να αποφασίσω αν είμαι άρρωστη ή απλά πολύ κουρασμένη;
Το δεύτερο μου μεγάλο θέμα ειναι η χθεσινή  μου μέρα. Μια κόλαση είταν! Πολλά πραγματα έγιναν αλλά θα σας πώ μόνο το ένα.


Λοιπόν μάλλον είταν η πρώτη φορά που κάποιος θυμώσε μαζί μου (ή νομίζω ότι θύμωσε πολύ).
Έχω μαλόσει με κάποιον πριν.. ε ναί ξέρετε, στο σχολείο μεταξύ συμμαθητών. Αλλά χθες ήταν ομος η πρώτη φορά που κάποιος μου είπε ότι ήταν πραγματικά θυμωμένος μαζί μου, ή πιο συγκεκριμένα μου είπε: "Αν συνεχίσεις να μου μιλάς τώρα, θα εκνευριαστώ πάρα πολύ μαζί σου!».
Όλα άρχισαν από μια βλακεία. Και στη συνέχεια της βλακεία είπα κάτι στην λάθος στιγμή.

Ναι,
δεν ήθελα να καταντίσουμε ετσι! Όλα απο μια βλακεια μας...
Αλλά δεν νομίζω ότι ήταν κάτι τόσο δραματικό. Νομίζω ότι αντέδρασε λίγο πιο πολύ απο τι κανονικά έγινε.

Ελπίζω ότι όλα θα πάνε καλά <3
Hejdå

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου